Аналітична
довідка
Бібліотека розташована на першому поверсі загальноосвітньої школи.
Займає ізольоване приміщення.
Загальна площа - 84 м*
- абонемент - 12 м*
- книгосховище для навчального фонду і художньої літератури - 72 м*
Бібліотечне оснащення:
- стелажі – 28
- столи – 3
- книжкові шафи - 2
Освітлення відповідає санітарно – гігієнічним
вимогам
Фонд
бібліотеки
Фонд бібліотеки
укомплектовано літературою:
Основний бібліотечний фонд (без урахування
підручників) - 12271 прим.
· психолого – педагогічні науки – 1069
· суспільно – політичні науки – 1037
· прикладні науки – 196
· природничі науки – 210
· література, мовознавство – 199
· мистецтво і спорт – 243
· художня література - 9264
· довідкова література – 53
· підручники - 2427 прим.
Фонд розставлено за таблицями ББК.
Режим збереження фонду дотримується.
До фонду відкритий доступ.
Відвідувачі бібліотеки
Послугами нашої бібліотеки користуються:
- учні - 126
- учителі -18
- батьки та представники місцевої громади - 11
Роль бібліотеки
у навчально–освітньому процесі школи
у навчально–освітньому процесі школи
Головна мета школи – забезпечення всебічного
розвитку особистості шляхом навчання та виховання.
Шкільна бібліотека, здійснюючи
бібліотечно-інформаційне забезпечення навчально виховного процесу, відповідно до
мети, над якою школа працює, разом з
педагогічним колективом виконує єдину для школи державну програму національної
освіти та виховання учнів.
Свою діяльність
бібліотека спрямовує на реалізацію державної політики в галузі культури,
обґрунтовану в Стратегії розвитку бібліотечної справи на період до 2025 року
«Концепція якісних змін бібліотеки задля забезпечення сталого розвитку України.
(Розпорядження КМУ №219-р від 23.03.2016 р.)
Керується законодавчо-нормативними
документами:
·
Законом України «Про бібліотеку і
бібліотечну справу»;
·
Законом України «Про освіту»;
·
«Положенням про шкільну
бібліотеку»
«Особистісно –
орієнтований розвиток школяра шляхом гармонійного поєднання та взаємодії
шкільного та сімейного виховання»
Актуальність теми:
Особистісно
орієнтована модель навчання і виховання ставить сьогодні у центр уваги учня як
особистість, у формуванні якої немала роль відведена книзі. З книг діти черпають інформацію про
оточуючий їх світ, всесвіт, уявлення про добро і зло, про правила поведінки в
соціумі, книга має великий виховний вплив на формування духовної культури
особистості.
Саме шкільній
бібліотеці, у тісній співпраці з педагогами, належить велика просвітницька
робота у прилученні підростаючого покоління до духовної спадщини через виховання інтересу до книги.
У своїй роботі над проблемною темою працюю над
завданнями:
·
володіти вмінням співвідносити
форми і методи роботи з моральними потребами і мотивами поведінки учнів;
·
володіти вмінням через книгу
формувати творчу особистість;
·
залучати кожного до
різносторонньої діяльності;
· звертати посилену увагу до
особистості кожного учня.
Основні
завдання
та напрямки роботи бібліотеки
Завдання шкільної бібліотеки:
· сприяти реалізації
державної політики в галузі освіти, розвитку виховного процесу, вихованні в
учнів культури національної свідомості, виховання дбайливого ставлення до книги
як головного джерела знань;
· виховувати в учнів
інформаційну культуру читання, формування вміння користуватись бібліотекою, її
послугами, книгою;
· забезпечувати ріст
професійної компетентності педагогічних кадрів;
· сприяти самоосвіті учнів
за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи.
Діяльність бібліотеки спрямована
на:
· комплектування, обробку
та збереження основного бібліотечного фонду та фонду навчальної літератури;
· організацію та ведення
довідкового апарату бібліотеки;
· ефективне обслуговування
користувачів бібліотеки шляхом надання інформаційно-бібліографічної підтримки
навчальної, творчо-пізнавальної, самоосвітньої діяльності учнів.
Основні напрямки роботи бібліотеки:
· формування
інформаційно-бібліографічної культури учнів шляхом проведення уроків
інформаційної культури;
· вивчення, формування та
задоволення потреб у книгах та інформації;
· популяризація літератури
шляхом проведення масових заходів спільно з педагогічними працівниками, активом
бібліотеки;
· робота з батьками,
анкетування, опитування;
· формування книжкового
фонду бібліотеки, робота з фондом підручників.
Немає коментарів:
Дописати коментар